Меню
 
Кошик
Ваш кошик порожній
 

Парктроніки


Акустична паркувальна cистема (АПС), також відома як паркувальний радар, парктронік або ультразвуковий датчик парковки - апаратний комплекс, основне завдання якого полегшення процесу парковки автомобіля.

АПС знижує ризик пошкодження автомобіля, попереджаючи водія про небезпеку, в разі коли відстань від авто до перешкоди стає небезпечно-малим.

Система встановлюється на автомобілях, використовує ультразвукові датчики, врізані в передньому і задньому бамперах для вимірювання дистанції до найближчих об'єктів. Акустична паркувальна cистема видає переривчастий попереджувальний звук для індикації того, як далеко знаходиться машина від перешкоди.

У деяких варіантах виконання, відображає інформацію про дистанцію на ЖК дисплеї, вбудованому в приладову панель, в дзеркало заднього виду і т. п.

Вперше паркувальна cистема в нашій країні стала відома під торговою маркою "Парктронік" (анг. Parktronic), так називається паркувальна система на автомобілях Mercedes-Benz. Так в розмовній мові словом «парктроник» стали позначати паркувальні радари будь-яких виробників.
Інші марки використовують інші назви: BMW і Audi на німецькому називають систему просто «допомога при парковці» - Parkassistent. Audi також використовує скорочення APS, яке розшифровується як "Audi Parkassistenzsysteme" німецькою або "Audi Parking System" англійською.


Різновиди систем

Існує безліч різновидів паркувальних систем, що розрізняються, в основному, кількістю і розташуванням ультразвукових датчиків-випромінювачів. Найпростіші системи використовують два датчика, що встановлюються на задній бампер автомобіля. Система активується при включенні водієм передачі заднього ходу.

Найбільш поширені аналогічні системи використовують 4 датчика, розташовані на задньому бампері на відстані 30-40 см один від одного. Таке розташування датчиків дозволяє виключити появу «мертвих зон». У більш складних системах 2 або 4 датчика встановлюються на передній бампер. Система попереджає про наближення до перешкоди при натисканні на педаль гальма. Виключні системи можуть використовувати більшу кількість датчиків, а також датчики, розташовані з боків автомобіля.

Існують парктроніки і без датчиків - електромагнітні парктроніки. Датчиком є ??металізована стрічка, яка клеїться з внутрішньої сторони бампера. Не потрібно свердління бампера. Даний вид парктроників представила компанія Audi під маркою DP1. В даний час цей вид парктроників знайшов широке застосування в Америці і Європі. У Росії та СНД перевагою користуються парктроніки ультразвукові. Принцип роботи електромагнітного парктроника полягає у створенні електромагнітного поля позаду бампера, і будь-який об'єкт з'явився в зоні електромагнітної хвилі змінює опір цього поля, і парктроник сигналізує про це.


Работа системи


Коли відстань до перешкоди скорочується, застережливий сигнал збільшує частоту. Перші звуки він видає при наближенні до перешкоди на 1-2 метра, а при небезпечному зближенні з перешкодою (10-40 см, залежно від моделі) звуковий сигнал стає безперервним. У деяких моделях cистема може бути відключена, наприклад, для використання на бездоріжжі. Як правило, система автоматично включається разом із задньою передачею (наприклад, електроживлення може подаватися від ланцюга ліхтаря заднього ходу).


Принцип дії

Система працює за принципом ехолота. Датчик-випромінювач генерує ультразвуковий (порядку 40 кГц) імпульс і потім сприймає відбите навколишніми об'єктами сигнал. Електронний блок вимірює час, що минув між випромінюванням і прийомом відбитого сигналу, і, приймаючи швидкість звуку в повітрі за константу, обчислює відстань до об'єкта. Таким чином по черзі опитуються декілька датчиків і на підставі отриманих відомостей виводиться інформація на пристрій індикації та, при необхідності, подаються попереджувальні сигнали з використанням пристрою звукового сповіщення.

Компоненти системи

Ультразвукові датчики (від 3 до 8, в залежності від моделі), випромінюють і приймають відбитий ультразвукової сигнал.
Блок управління, аналізує отримані дані.
Індикатор, відображає інформацію про можливу небезпеку. Останні моделі датчиків парковки видають не тільки піктограму, а й точну відстань і положення перешкоди щодо автомобіля.


Як правило, блок індикації та блок управління з'єднуються за допомогою дроту прокладеного вздовж кузова автомобіля, але існують і бездротові системи, які відрізняються від інших зручністю при установці. Принцип роботи подібної системи полягає в бездротової передачі радіосигналу з блоку управління на блок індикації..

Ми пропонуємо Вам установку на Ваш автомобіль найсучасніших паркувальних cистем від провідних виробників, відрізняються за рівнем і сервісних функцій.

Ця категорія порожня.