Меню
 
Спеціалізація

 
Спеціальні
 
Кошик
Ваш кошик порожній
 

Турбо Кіти

 

 

 


 
Шо таке турбо-кіт?

Найрадикальніший спосіб збільшення потужності двигунів внутрішнього згорання являється установка на них турбонаддува. Можливе двократне -трикратное збільшення потужності, залежно від величини встановлюваних турбін і налаштування двигуна.
Ми виробили рекомендації, для тих, хто збирається установливать на свої автомобілі подібного роду пристрою.
   

Из чего обычно состоит турбо кит:

  

1. Турбокомпресор (турбіна) – пристрій, який розкручується від потоку газів вашого двигуна, що відпрацювали, з одного боку, а з іншою нагнітає повітря в двигун під тиском. За рахунок того, що вдається подати в двигун більше повітря, а потім і палива. Відбувається збільшення потужності. Турбіна зазвичай складається з "турбінного равлика" (turbine housing), "компресорного равлика" (compressor housing) і картріджа (CHRA). Крім того в частину турбін вбудований перепускний клапан (wastegate).

2. Випускний колектор або різноманітні проставки потрібні для приєднання турбіни до двигуна Вашого автомобіля. Колектори виконуються з чавуну(шляхом литва) або з нержавіючої жароміцної сталі шляхом аргонового зварювання.

3. Інтеркулер – пристрій (схоже на радіатор), який устаналивается між турбіною і впускним колектором і призначено для охолодження, що поступає в двигун повітря. За принципом роботи інтеркулери бувають "повітря-повітря" і "повітря-вода". Необхідність охолодження повітря після турбіни пов'язано з тим, що холодне повітря має велику щільність і його більше потрапляє в двигун, відповідно можна більше спалити палива.

4. Вестгейт (wastegate) – перепускний клапан, який підбурює зайвий тиск вихлопних газів до турбіни. Вестгейти бувають з різними діаметрами прохідного перерізу (38 - 60 мм) і підбурюють гази в атмосферу або у випускну систему після турбіни.

5. Клапан BLOW-OFF  встановлюється між турбіною і впускним трубопроводом і підбурює зайвий тиск повітря при перемиканні передач (при закритій дросельній заслінці). Скидання тиску може здійснюватися в атмосферу з характерним звуком.

6. Система управління. Встановлюється для управління поданням палива(тривалістю відкриття форсунок) і картою запалення. Існують системи управління(АБИТ та ін.) які можна настроювати під конкретний автомобіль.
 

Якщо ваш автомобіль має АКПП.

Для таких автомобілів ставити турбіну не рекомендується, а якщо вже Ваше бажання зробити це невідворотно, потрібно вибрати що нибудь поскромніше з великого ряду пропонованих турбін і обмежити тиск наддування 0,3-05 панів, щоб не вивести КПП-автомат з ладу. Важливо також знать, що КПП-автомат на сучасних автомобілях має електронне управління і може не адекватно реагувати на установку турбіни.

Якщо ваш автомобіль не був оснащений турбонаддувом, і Ви хочете встановити турбо кіт, необхідно:

• знизити міру стискування двигуна шляхом заміни або механічної обробки поршнів. На наддувные двигуни рекомендується встановлювати ковані поршні з щільнішого матеріалу, ніж литі.
• замінити систему управління двигуна на програмовану із заміною форсунок на продуктивніші.

Якщо Ваш двигун оснащений турбонаддувом, але ви хочете встановити турбо-кит більшої продуктивності, потрібно принаймні встановити в систему управління потужностний " чіп", а видеале, для зняття повної заявленої потужності з турбіни, встановити програмовану систему управління.

Багато хто цікавиться впливом установки турбо китів на витрату палива і ресурс двигуна. По витраті палива можна сказати однозначно - "як їздити".  Якщо Ви в якийсь період часу вибираєте спокійний ритм їзди (до спрацьовування турбіни), то витрата палива не збільшиться. Якщо стиль їзди інтенсивний, то витрата палива буде безпосередньо зависить від інтенсивності. Двигун з турбонаддувом вимагає до себе підвищеної уваги. Необхідно використання високоякісної олії, регулярна його заміна.
 При належному відході ресурс двигуна, в порівнянні з атмосферним, практично не міняється.


 

Ця категорія порожня.